niedziela, 18 stycznia 2015

Liebster Award #2 #3

Na początku chciałam ogromnie podziękować : Neither I. oraz Ho ney  za nominację! <3
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania i odpowiedzi Neither I.:

1. Ile miałaś/masz blogów?
Moje własne:
1. "Dary Anioła"
2. "Secret Dreams"
3. "Zwiastunowo"
No i oczywiście ten :D
2.Jak radzisz sobie z trudnymi sytuacjami w życiu?
Różnie...
3.Jeśli mogłabyś się cofnąć do jakiegoś wydarzenia z twojego życia, zrobiłabyś to?
Nie wiem... Sądzę, że najlepiej żyć teraźniejszością, a nie zadręczać się przeszłością :) Jednak czasem miło by było ponownie przeżyć coś co było dla nas miłe ;)
4.Twój stosunek do związków homoseksualnych?
Nic do nich nie mam :) Toleruję :)
5.Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Kanapka xD
6.Oceń swoją kreatywność w skali 1-100.
70? Może więcej...
7.Bruneci vs szatyni?
Blondyni ^^
8.Miałaś kiedyś chłopaka? Jeśli tak, jak miał/ma na imię?
Tak miałam i wolę nie mówić, aby ktoś znajomy tego nie przeczytał xd
9.Ulubiony zabytek świata?
Nie mam ;)
10.Gdybyś miała 1 mln złotych, co byś z nimi zrobiła?
Spęłniłabym marzenia i pomogła potrzebującym :)
11.Wstaw zdjęcie najpiękniejszego uśmiechy ever, jaki widziałaś.
Chłopaki z 1D się cudownie uśmiechają *.*

Pytania i odpowiedzi Ho ney :
1.Za co cenisz chłopaków z 1D najbardziej?
Chyba za to, że są sobą i nie udają nikogo innego :)
2.Ile czasu piszesz już swojego bloga?
Tego? Czy wszystkie?
Jak tego to : ok. 411 dni :D
3.Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić najbardziej?
Londyn ♥
4.Ile masz lat?
15 :)
5.Długo już jesteś na blogspocie?
Oj dosyć długo ;p Na pewno ponad rok...
6.Hobby?
-Gimnastyka/akrobatyka artystyczna,
-Jazda konna,
-Taniec.
7.Ulubiony film?
Oj dużo tego:
-"Dary Anioła"
-"Władca Pierścienia 1,2,3"
-"Niezgodna"
-"Więzień labiryntu"
I wiele innych xd
8.Ulubiona książka?
A więc:
-"Hopeless"
-"50 twarzy Greya"
-"Piękna katastrofa"
-Seria książek "Wodospady cienia"
-Seria książek "Szeptem"
-"Taniec cieni"
9.Imię?
Moje? :D Iwona ;p
10.Ulubiony przedmiot w szkole?
Zdecydowanie przerwa xD
11.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać, leniuchować, oglądać film, słuchać muzyki lub spotykać się z przyjaciółmi :)

Moje nominacje:
1. Welcome To the world...
2. No Control
3. Doceniasz kiedy stracisz...
4. Love is a force
5. Droga do szczęścia...
6. HARSH - Harry Styles fanfiction

Moje pytania: 
1.Z czego czerpiesz inspiracje?
2.Jak długo prowadzisz bloga?
3.Co przekonało Cię do publikacji swoich opowieści?
4.Książka, która Twoim zdaniem jest warta przeczytana?
5.Rodzaj muzyki, którą słuchasz?
6.Hobby?
7. Czego najbardziej nie lubisz w drugiej osobie?
8.Największe marzenie? (Jeśli oczywiście możesz powiedzieć)
9.Masz zwierze? Jak tak to jakie?
10. Najbliższa dla ciebie osoba to?
11.Jeśli miałabyś możliwość zmiany jakiegoś wydarzenia w Twoim życiu..zrobiłabyś to?

JESZCZE RAZ OGROMNIE DZIĘKUJĘ ♥

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;)
    Cóż, już kilka razy wspominałam, gdy byłam nominowana, że nie bawię się w takie 'sprawy'. Fajnie jednak się dowiedzieć, że wybrałaś mój blog z pośród innych. Jeszcze raz dziękuję.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam... Nie zwróciłam uwagi, że nie odpowiadasz na LA :)

      Usuń
  2. Dzięki za nominację!
    Postaram się zrobić ja w najblizszym czasie!
    <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że też czytałaś Hopeless, bo to jak Tony się przedstawiał wydawało podobne jak w tej książce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? xd Nie zwróciłam uwagi nawet xd

      Usuń