wtorek, 27 stycznia 2015

Liebster Award #4 #5

Chciałabym strasznie podziękować: Natalie X i Le One za nominację :)

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Pytania Natalie X:
1.Kto jest Twoim ulubieńcem z 1D?
Kocham wszystkich, jednak moje serce o ten 0,00000000000001% przejął Niall ;)
2.Bo jakich fandomów należysz?
Tylko Directioners ;)
3.Hobby?
Gimnastyka/akrobatyka artystyczna, jazda konna, czytanie :)
4.Co cię zmotywowało do pisania?
W sumie sama się zmotywowałam ;D  
5.Jak wpadłaś na taką fabułę bloga? Sama przyszła?
W sumie sama przyszła ;) Akurat pomysłów na fabułę mi nie brakuje ;)
6.Ulubiony przedmiot szkolny?
Zdecydowanie przerwa xD
7. Ulubiona książka?
-Seria "Wodospady cienia"
-Seria "Szeptem"
-Seria "Pięćdziesiąt odcieni" (czyli "50 twarzy Greya" i reszta ;))
-"Hopeless"
-Piękna Katastrofa"
-"Mara Dyler. Tajemnica" (Przypuszczam, że 2 część będzie tak samo świetna♥)
-"Taniec cieni"
8.Masz jakieś zwierzę?
Tak :) Świnkę morską ♥
9.Jak się nazywasz?
Iwona xd
10.Masz jakieś przezwisko?
Haha tak i to sporo ;D
11,Jesteś zadowolona ze swojego trybu życia? Czy raczej coś byś w nim zmieniła? Jeżeli tak to co?
Mój tryb życia może być ;) Jednak wiadomo, że dużo rzeczy bym pozmieniała :)

Pytania Le One:
1.Jakie są Twoje największe cele i marzenia?
Oh... To jednak wolałabym zachować dla siebie :D
2.Co powstrzymuje Cię przed osiągnięciem ich?..Dlaczego? Jak możesz to przemóc?
Hmmm...trudno powiedzieć. Jest wiele powodów.
3.Co chciałabyś osiągnąć w ciągu następnych 12 miesięcy?
Idealną sylwetkę! :)
4.Jak ma wyglądać Twoje idealne życie?
Nie ma idealnego życia :) Chciałabym poznać 1D... i być szczęśliwa ♥
5.Czego boisz się najbardziej?
Że stracę bliską dla mnie osobę ;c
6.Czy jest coś przed czym musisz uciekać?
Nie. Raczej nie.
7.Motto życiowe.
Oj dużo tego. Ale m.in. : "Bądź sobą. Każdy inny jest już zajęty."
8.Ulubiony film.
Sporo tego:
-"Dary Anioła"
-"Więzień labiryntu"
-"Jestem numerem 4"
-"Władca pierścienia"
-"Niezgodna"
i wiele innych...
9.Ulubiona książka.
-Seria "Wodospady cienia"
-Seria "Szeptem"
-Seria "Pięćdziesiąt odcieni" (czyli "50 twarzy Greya" i reszta ;))
-"Hopeless"
-Piękna Katastrofa"
-"Mara Dyler. Tajemnica" (Przypuszczam, że 2 część będzie tak samo świetna♥)
-"Taniec cieni"
10.Jaki kolor najbardziej lubisz?
Czarny i biały ;)
11.Ile już piszesz?
Piszę od kiedy się tego nauczyłam xd
A publikuję moje "wypociny" od ponad roku ;)

Moje nominacje:
NIE NOMINUJĘ NIKOGO!

Przepraszam, ale nie mam za bardzo czasu szukać blogów :) Następnym razem nominuję ♥

2 komentarze: