sobota, 25 kwietnia 2015

Libster Award #6 #7

Mimo tego, że już wiele razy zostałam nominowana do Libster Award jakoś już się w to "nie bawię" tym razem ze względu na to, że i tak nie mam nic do roboty postanowiłam odpowiedzieć na dwa najnowsze ;)
Dziękuję za nominacje : Ewie Tomlinson i Dari Żebrowskiej

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Dari Żebrowskiej:
1.Skąd jesteś?
Województwo Podkarpackie ;)
2.Masz rodzeństwo?
Tak, starszego brata ;p
3.W jakich jesteś fandomach?
Tylko w jednym - Directioners♥♥♥
Co nie zmienia faktu, że mam jeszcze jeden ukochany zespół ;) (30 Seconds To Mars♥)
4.Jak masz na imię?
Iwona ;)
5.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Zdecydowanie - spotkania z przyjaciółmi lub wyjazdy (najlepiej z nimi♥)
6.Jakieś plany na wakacje?
Chorwacja! ♥♥♥
7.Bez czego nie możesz żyć?
Nie wiem... Nie umiej się obejść bez telefonu xD Bez niego czuję się jak bez ręki ;D
8.Kogo chciałabyś poznać?
1D, 30STM... No i najbardziej na świecie chciałabym poznać na żywo moją Najukochańszą Internetową Przyjaciółkę - Martę♥ Kocham ją całym sercem i chciałabym w końcu się z nią spotkać ;c
9.Co ciebie najbardziej denerwuje na świecie?
Fałszywi ludzie!... Ale również inne rzeczy ;/
10.Ile masz lat?
15 ;)

Pytania od Ewy Tomlinson:
1.Co lubisz w sobie najbardziej?
Szczerze? Jest mało tych rzeczy :/ Ale jak już mam wybrać to chyba - obojczyki. Ponieważ mam je bardzo widoczne, co mi się szczerze podoba :)
2.Ulubiony szkolny przedmiot?
Ugh...Nie mam pojęcia. Geografia? Ale tylko dlatego, że wtedy są jedne z większych odpałów na lekcjach! ;)
3.Czego nie lubisz?
Oooo jest wiele takich rzeczy! Za dużo wymieniania ;)
4.Ulubione danie lub deser?
Nie mam :)
5.Czym zamierzasz zajmować się w przyszłości?
Od zawsze chciałam pracować ze zwierzętami :) Już od dziecka zastanawiam się nad byciem weterynarzem :) Ale również myślałam nad byciem psychiatrą ;)
6.Twój ulubieniec z 1D? Dlaczego on?
Niall! ♥ Nie wiem dlaczego. Jak pierwszy raz zobaczyłam 1D, to jakoś on przykuł moją uwagę i tak zostało ;)
7.Jak masz na imię?
Iwona :)
8.Ile masz lat?
15 :)
9.Masz jakieś zwierzątko domowe? Jak tak, to jakie?
Tak ♥ Świnkę morską :)
10.Co zainspirowało cię do pisania bloga?
W sumie to sama nie wiem. Od dziecka uwielbiałam pisać i kiedyś to były takie zwykłe historyjki dla dzieci ;D Z czasem postanowiłam spróbować no i jakoś tak wkręciłam się w pisanie blogów ;)

Jeszcze raz wielkie dzięki za nominację! Jednak ja nie nominuję nikogo, ponieważ jak już mówiłam "nie bawię się już w to" i to był taki jednorazowy raz ;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji;)
    Czarownica Jessi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki tym nominacjom można cie lepiej poznać ;)
    P.S. Tez Lubie 30STM ! ;)
    ~Rybka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) Chciałabym abyście mnie poznali! Serio! ;)
      Ale po prostu nie chce mi się pisać LA xD (Jestem strasznym leniem xd)

      Serio lubisz 30STM? *o* Ty naprawdę jesteś wspaniałym człowiekiem! :'D

      Usuń
  3. Z kim to jedziesz na ♥Chorwację♥ Iwonko???...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfff na pewno nie z tobą xd IĆ STOND! (Te błędy to tak specjalnie xd)
      I nie mów do mnie 'Iwonko', bo mnie to strasznie irytuje xD

      Usuń