sobota, 23 maja 2015

Libster Award #8

Hej! Nie to nie jest rozdział ;) (Przepraszam! Jest on w trakcie pisania!)
Zostałam nominowana do LA przez moją koleżankę. Ona wie, że już nie za bardzo przepadam za odpowiadaniem (bo jestem zbyt leniwa xD)i specjalnie mnie nominowała! A z racji tego, że ją znam i mieszka za ścianą to zrobię jej tą przyjemność i odpowiem! ;)
A więc 'dziękuję' Mara♥ za nominację ;)

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania i odpowiedzi:
1. Czy masz najlepszego przyjaciela? Dlaczego się z nim przyjaźnisz? Co w nim cenisz?
Tak mam :) Znam tą osobę od dziecka i po prostu wiem o tej osobie chyba wszystko. A cenie w tej osobie to, że mogę być przy niej sobą :)
2. Skąd pomysł na fabułę bloga?
W sumie to sama się zastanawiam ;D Nagle mnie tak natchnęło i oto powstał!
3. Czy chciałbyś czasem cofnąć czas?
Tak :) Chyba jak każdy ;)
4. Hobby/zainteresowania.
Gimnastyka/akrobatyka artystyczna, lubię robić zdjęcia i jeździć konno :D (I jeszcze tam kilka innych rzeczy, ale to nie ważne xd)
5. Kim chcesz być w przyszłości? Dlaczego?
Zdecydowanie weterynarz! Od dziecka marzy mi się praca ze zwierzętami :) 
Od kilku miesięcy myślę również nad pracą jako psychiatra (najlepiej na oddziale dziecięcym) :)
6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie do wybranej epoki, miejsca kim byś był? (tak, internet w pakiecie podróży w czasie xD)
Nie mam pojęcia! Serio! Do mnie nie z takimi pytaniami xD
7. Najprzystojniejszy gwiazdor?
Oj dużo ich! Ale w szczególności wszyscy członkowie 1D ♥
8. Ulubiony i znienawidzony przedmiot w szkole (NIE chodzi mi o kanapkę i piórnik :D)
Nie mam ulubionego. A nienawidzę prawie wszystkich xD
9. Lubisz czytać? Co wolisz - książki czy blogi?
Kocham! Uwielbiam czytać! (Co kiedyś było dla mnie normalnie karą O.o)
Zawsze uwielbiałam blogi, ale książki zawładnęły mym sercem :)
Dlatego mówię, że i książki i blogi :) (zależy co aktualnie robię i gdzie jestem)
10. Twoje zdanie na temat znajomości zawieranych przez internet.
Tak! Zdecydowanie tak! 
Sama mam internetową przyjaciółkę, którą kocham całym swoim sercem ♥ Jest dla mnie jedną z najważniejszych osób na świecie ♥ I mimo tego, że jeszcze nie widziałyśmy się na żywo (kilometry :/) to planujemy to i wierzymy, że w końcu nam się uda ♥
11. Muszę, po prostu muszę - Czytasz mojego bloga? Oceń go w skali od 1-10. Co Ci się w nim podoba, co nie, co powinnam zmienić? Proszę o szczerość, nie obrażę się ;)
Czytam! (Czytałam wszystkie od samiutkiego początku xD ... przecież sama Cię zmusiłam do założenia xD)
Daję MOCNE 2 ! :D (Tak ja Ciebie też kocham xD) 
Jak na razie nie znam dokładnie historii (dlaczego tym razem nie chcesz mi zdradzić?! Zawsze to robiłaś zdrajco!)

To tyle :) Ja nikogo nie nominuję :) Mogłabym nominować wiele wspaniałych (a przede wszystkim Waszych) blogów, ale nie zrobię tego. (Mam nadzieję, że nie jesteście źli)
P.s. rozdział powinien pojawić się za niedługo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz