sobota, 7 listopada 2015

CZYTAĆ!

Witam Was moi drodzy! Przepraszam za brak rozdziału. Wiem, że nie ma go już długo, jednak ten czas może się jeszcze troszkę przedłużyć. Ostatnio mam natłok nauki, przez co nie mam czasu siąść i spokojnie pisać. Jednak to nie jest najważniejsze. Przez to, że mój laptop jest zawirusowany (i to wszystko moja wina, bo przez przypadek tego wirusa wgrałam :') On się "zakamuflował", przez co antywirus nie może go zlikwidować, eh...) będę formatowała i naprawiała ten sprzęt i prawdopodobnie dodanie rozdziału się trochę przedłuży.
Nie lubię Was zawodzić, bo chcę Was uszczęśliwiać, ale niestety to siła wyższa. Jeszcze raz ogromnie przepraszam i mam nadzieję, że przez ten czas oczekiwania zostaniecie jeszcze :')

4 komentarze:

  1. Rozumiem c: cierpliwie będę czekać ! :D
    -Rybka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy aż przezwyciężysz siłę wyższą!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, ja będę czekać do skutku! ;D

    OdpowiedzUsuń